Ремонт гвинтових і поршневих блоків компресорів

Сучасне компресорне обладнання — це надійна і довговічна техніка, конструкцію якої закладено великий ресурс і високий рівень надійності. Вона може працювати тисячі (а роторні компресори — і кілька десятків тисяч) годин, безперебійно забезпечуючи споживачів стисненим повітрям з необхідною продуктивністю і робочим тиском.
Але навіть найкращі компресори від провідних виробників періодично потребують профілактичному або капітального ремонту.
До необхідності звернутися до фахівців наводять різні причини:
-
порушення правил експлуатації обладнання або робота в режимах, не передбачених виробником;
-
використання витратних і мастильних матеріалів неналежної якості;
-
природний знос пар тертя, деталей і вузлів у процесі роботи техніки.
Ремонт поршневих компресорів
У поршневих компресорів проста конструкція. Це найбільш розповсюджений тип обладнання для постачання стисненим повітрям, який часто використовується на підприємствах із-за доступності і простоти обслуговування. Тим не менш, помилки в експлуатації або несвоєчасна заміна деталей, що піддаються сильному зносу, можуть призвести до сумних наслідків.
Для поршневого компресора блок, циліндро-поршнева група і клапани — найбільш важливі і відповідальні вузли, більше за інших впливають на роботу всього агрегату в цілому. Але саме вони найчастіше є причиною несправностей з-за підвищеного зносу в парах тертя. Тому необхідно своєчасно проводити заміну деталей ЦПГ (поршневих і маслозйомних кілець), а в разі необхідності — клапанних пластин, сальників, підшипників.
Нехтування правилами ремонту поршневих компресорів неминуче «вилізе боком» у процесі експлуатації обладнання у вигляді підвищеної витрати масла і зниження ефективності установки, а в особливо запущених» випадках — у вигляді заклинювання, обриву шатунів або спідниць поршнів.
Ремонт гвинтових компресорів
Конструкція сучасних роторних компресорів більш досконала, порівняно з обладнанням поршневого типу, а їх механічна частина не містить швидко зношуваних деталей (на кшталт поршневих кілець, клапанів, вкладишів і т. п.). Але за наявності прецизійних вузлів і підвищених вимог до якості зборки ремонт гвинтових блоків компресорів необхідно доручати виключно досвідченим професіоналам, здатним забезпечити якісне відновлення працездатності техніки.
Розглянемо коротко найбільш поширені несправності та причини поломок роторних компресорів:
-
Заклинювання гвинтової пари найчастіше відбувається через зношування підшипників, що викликає зміщення роторів. Воно лікується заміною або відновленням пошкоджених деталей, установкою нових підшипників і точним виставленням теплових зазорів, відповідних вимогам виробника і режиму роботи обладнання.
-
Приварювання роторів гвинтового блоку до корпусу трапляється при «масляному голодуванні» — недостатньому надходженні змащення пар тертя або відсутність масла в системі. Для ремонту повітряних компресорів з подібними ушкодженнями необхідно повністю відновити робочі поверхні роторів і корпусів або замінити деталі, які не підлягають ремонту.
-
Вироблення посадочних місць або знос валів відбуваються внаслідок неправильного або несвоєчасного обслуговування техніки. Для усунення даних несправностей використовується спеціальне обладнання, що дозволяє відновити початкові розміри деталей.
-
Знос ущільнень і сальників — це природний процес, який призводить до втрати герметичності гвинтового блоку і масла в системі. Їх заміна повинна виконуватися періодично, відповідно до регламенту технічного обслуговування компресорних установок (зазвичай спільно з заміною підшипникових вузлів).
Найчастіше ремонт гвинтових компресорів не зводиться до простої заміни комплектуючих — це набагато більш складний процес, для якого необхідні спеціальний інструмент і навички, які можна отримати тільки при профільній підготовці фахівців і постійній роботі з компресорним обладнанням роторного типу.
Якісний ремонт повітряних компресорів в Сумах
ТОВ «Компресормаш-Сервіс» надає послуги з ремонту компресорів в Сумах на власній виробничій базі, оснащеної сучасним високоточним обладнанням і спеціальним інструментом – всім необхідним для якісного та швидкого відновлення працездатності компресорних установок. Рівень технічного оснащення підприємства і висока кваліфікація співробітників дозволяють виконувати широкий спектр ремонтних робіт — від стандартної періодичної регламентної заміни найбільш зношених деталей, передбачених інструкцією з експлуатації устаткування, до ремонту самого високого рівня складності.
Приймаємо в ремонт компресорне обладнання в будь-якому стані. Досвід і рівень підготовки наших фахівців дають можливість швидко і точно визначити причини, що викликали поломку або призвели до зниження ефективності роботи компресора, і оперативно їх усунути.
Після завершення ремонту в обов'язковому порядку проводяться випробування і тестування відновленого і зібраного компресора (вхолосту і під навантаженням), мета яких — перевірити та підтвердити якість виконання ремонтних робіт.
«Компресормаш-Сервіс»: розумні ціни, стислі терміни
«Компресормаш-Сервіс» обслуговує і ремонтує широкий спектр компресорного обладнання вітчизняних виробників і техніку імпортного виробництва.
Працюємо з такими брендами:
-
Rotorcomp;
-
Airpol;
-
Abac;
-
Alup;
-
Vortex;
-
Remeza;
-
Ekomac;
-
Atlas Copco;
-
Ceccato;
-
Kraftman;
-
Ingersoll Rand;
-
Boge;
-
Bottarini;
-
Gardner Denver;
-
Kaeser і багатьох інших.
З нами співпрацюють тисячі клієнтів з усіх регіонів України завдяки безпрецедентно вигідними умовами співпраці:
-
Компанія забезпечує якісний ремонт компресорного обладнання та надає гарантію на всі роботи і деталі.
-
«Компресормаш-Сервіс» відновлює компресори за розумними цінами і в стислі терміни.
-
Постійним клієнтам надаються солідні знижки і гарантуються спеціальні умови роботи.
Замовляйте ремонт компресорів за телефонами:
-
+380 (54) 266-04-56;
-
+380 (50) 752-09-02;
- Продаж компресорного устаткування для виробництва ПВХ-плівки, упаковки, видуву ПЕТ-тариПакувальні матеріали, ПЕТ-тара і ПВХ-плівки давно стали частиною сучасних реалій. Без них немислимі харчова промисловість, будівництво, меблеве виробництво, сільське господарство, побутова хімія та автомобільна галузь.Повна версія статті